måndag 31 januari 2011

Ullared!

I fredags var jag i Ullared och shoppade loss, alldeles för mej själv!
När jag kom dit var där så tomt, så jag började undra om de hade öppet över huvudtaget!
Men när jag väl kom in så såg jag i alla fall ett par stycken människor.
Det var väldogt lugnt och skönt där, ingen trängsel bland hyllorna.
Och jag hittade en massa fin och roliga grejor!
Här kommer ett litet urval:
Helt underbara kakburkar! Tänk vad mina kakor kommer trivas i dem!


En massa fint pyssel! De har ju hur mycket som helst där!

En riktig nostalgi skiva, så bra den var! En riktig skaka-rumpa-skiva!

Lite tuffa kläder till Emma: Ett par snygga jeans-shorts, en lila college med nitar o ½-ärmar, kamo-tights, top med dödskalle-tryck, en rosa blus.
Lite kläder till William också: 2 par jeans, 2 skjortor; en kort o en långärmad, en gul-blå piké, och en blå "fintröja".

Och så givetvis lite till mej själv! Två blusar, en vit top, ett par grå-svarta jeans, o en lila/rosa klänning.

Det blev förståss en hel del annat, men det behöver ni ju inte se på bild: diskmedel, tvättmedel, muffinsformar, strumpor, kallingar, en dröse presenter till Emma, några filmer.
Hittade CSI New York säsong 3, så nu har jag 1 o 3...
Ingen som råkar ha 2 för en billig peng..??

Kom hem vid 5-tiden, så jag missade gympan, fast å andra sidan gick jag runt på Gekås hela dagen..
Väl hemma hittade jag en glödhet Emma i soffan, 39,3 i feber!
Stackars liten, hällde i henne lite flytande Ipren, sen la sej febern lite.

Förresten, har ni tänkt på hur mycket bättre Gekås har blivit, mot hur det var när man var liten?
Nu finns det ju hur snygga o coola kläder som helst till barnen, o av bra kvalitét.
Men när man själv var yngre, då var det mest konstiga kläder de hade, o man fick kolla noga så där inte var hål eller nåt annat fel på dem.
Hur som helst..
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar