måndag 24 januari 2011

Orka..

Har kännt mej lite orkeslös söndag-måndag.
Vet inte riktigt varför, men det känns som om det är en förkylning på gång.
IGEN!!
Jag har ju inte varit annat än sjuk sen jul!
Har ändå fått gjort lite grann i mitt hem i helgen.
Lördag hamnade jag på kontoret, på order av chefen.
Men jag och barnen hann i alla fall åka till Godis på landet!
Och vad hade de där om inte..
Tom´s skildepadde bar! Mums!
Lite dålig bild blev det allt, men ack så goda de är!!
Ganska stor risk att jag klämmer en ikväll när barnen lagt sig..
Till kvällen blev det köttfärssoppa.
Mycket uppskattat av de små, de åt två portioner vardera!
Har även hunnit med att göra en choklad-kola-paj på beställning av svärmor som fyller imorgon.
Testade ett nytt recept, hoppas att den blev god..
Choklad-kola-paj
Den ser ju god ut i alla fall!
Tog lite tid, eftersom alla lager ska stelna innan man kan lägga på nästa, men man kan ju göra annat under tiden! Man måste ju faktiskt inte sitta och titta på när kolan stelnar..
Recept kommer när jag vet om den var uppskattad eller ej!
Nu ska jag krypa upp i min soffa igen, under en filt och tycka lite synd om mig själv..
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar