måndag 10 januari 2011

Tvätt, tvätt o åter tvätt....

Idag stod ett besök på MVC i stan på agendan, dags för nya piller igen.
Släpade mej upp i ottan, kändes det som, fast klockan var ändå 7.30 när jag steg upp.
Frukost, när min havregrynsgröt med blåbär var klar, insåg jag att mjölken var slut..
Härlig början på dagen!
Försökte tugga i mej gröten i alla fall, men gav ganska snabbt upp, det var INTE gott!
Blev knäcke med ost istället.
Iväg med barn till Halmstad.
Efter MVC gick vi lite på stan, men tröttnade snart.
Åkte till Maxi för lite snabb handling, och sedan till Eurostop för middag på McDonalds.
Barnen blev nöjda, själv ångrar jag mej var gång vi varit där..
Man blir lite lätt illamående av maten, och dessutom är man hungrig efter bara en timme igen!
Nåja.
Väl hemma igen var det dags att sortera och vika tvätt.
Massor med tvätt..
Efter det satte jag mej faktiskt i soffan en stund vid tv:n, och mös med Emma.
William satt ju vid datorn, som vanligt..
Nu har vi precis ätit lite mat igen, torsk och potatis.
William äter ruskigt långsamt nu för tiden, vi andra hinner äta klart låååångt innan han är färdig!
Någon som har tips på hur man får ungen till att skärpa till sej?
Igår tröttna jag på att tjata, och skickade honom i säng innan han var klar..
Tacksam för tips!
Puss o kram
Till mellanmål / fika blev det en bit banankaka och lite glögg! Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar