fredag 7 januari 2011

Ännu mera nybörjare...

Sitter här och försöker få in lite bilder, men det går sådär..
Ni som är vana bloggare är hjärtligt välkomna med tips och idéer!!
Jag blir lite frustrerad när det inte funkar som jag vill, jag som bara ville få fram lite fina bilder!
Men, jag fortsätter försöka under helgen, som tur är så är jag ledig och har förhoppningsvis lite tid till det!
Annars har det varit en lugn dag, jobbade 8-12, alldeles lagom en fredag!
Efter att jag hämtat barnen hade jag tänkt att vi skulle ut ock skotta infarten, men då hade min käre man varit hemma och fixat det redan, med maskin så det var hur fint som helst!
Så istället plockade jag fram lite fika till barnen och placerade dem i soffan med lite film.
Själv kröp jag ner i badkaret! OJ så skönt det var!
Somnade där i värmen, så jag badade nog nästan 2½ timme...
Men nu är ju ren iaf!! :)
Sedan hjälpte jag William att bygga lite Lego, en racerbil blev det idag.
Till kvällen blev det tacos, och en Xide. Mums!
Sen gick Henke och la sej, lite lätt trött efter allt plogande nattetid.
Jag och barnen bänkade oss vid "Let´s dance".
Men vi tröttnade ganska snabbt, och barnen gick och la sej, medan jag hittade "CSI Miami" och sedan "Criminal minds", mycket mera spännande!
Är en riktig sucker för allt vad kriminalserier heter!
Nu ska jag nog oxå snart krypa till kojs, det är ju en dag i morgon oxå!
Puss o Kram!

1 kommentar:

  1. Tror nog du kommer fixa det galant Ulla.
    Klicka på den lilla bilden till höger om där det står Länk och följ sedan instruktionerna, så fixar du det oxå.
    Lycka till!

    SvaraRadera