söndag 6 februari 2011

Snor, snor o åter snor...

Just nu består min dag (o natt) av snor, näsdukar, Ipren, soffa o nässpray..
Har åkt på en dunderförkylning IGEN!
När fasen ska eländet ta slut??
Jag har nu tappat räkningen på hur många gånger jag varit sjuk denna vinter, det verkar ju aldrig ta slut!!
Nån som har nån super-duper-dunder-kur, så man kan få bli frisk nån gång?
Gärna i mer än 2 veckor oxå..
Nåja, nog med gnäll.
Trots förkylning o en eländig morsa, så blev det kalas för Emma igår.
Först var det barnkalas på eftermiddagen, 10 galna ungar som härjade runt i huset.

Massa presenter att öppna! Bästa kompisen Moa till vänster i bild
Stort TACK till Annika som stannade kvar o hjälpte mej reda ut hela kalaset!
Efter att alla barn åkt hem var det dags att börja fixa till nästa kalas, då hela halva släkten skulle komma.
Jag bakade 2 kladdkakor, o gjorde tacos till ett helt kompani.
(Glömde givetvis att fota, som vanligt..)
Farmor Bitte, Emma o Faster Mia testar presenterna!
Även då var det förståss en massa presenter som skulle öppnas.
Vid 22.30 hade alla åkt hemåt, o en trött Bullmamsen stupade i säng o somnade nog i fallet..
Barnen höll sig vakna en stund till o tittade på film.
Den yngsta gästen, Harry 10 v, somnade redan efter middagen..
Nu ska jag snörvla vidare, kanske till sängen redan..
Puss o kram

1 kommentar: