måndag 21 februari 2011

Fredag

I fredags vaknade William med feber IGEN, 39,4 denna gången.
Det är minsann en envis jäkla influensa vi har åkt på, som kommer o går hur många gånger om som helst!
Jag o Emma lämnade iaf honom ensam en liten stund, så vi kunde åka till Mellbystrand o handla lite snabbt.
Stora killen, som klarar sej själv!
På eftermiddagen satte jag i gång o baka, när jag var klar 2 timmar senare hade jag fått ihop 4 olika sorters muffinsar!
De flesta en present till svärfar, som vi skulle på kalas hos på lördagen.
Jordgubbsmuffins

Banan- o chokladmuffins

Björnbärsmuffins

Chokladmuffins med marshmallows
På kvällen var det äntligen dags att träna lite, efter alla sjukdomar som härjat här hemma.
Henke var borta med lastbilen, så Wille stannade hemma i soffan o Emma följde med som publik.
Jag åkte på en smäll, men som tur var blev det inget blåmärke...
Efter träningen gjorde vi spagetti o köttfärssås.
O sen mös jag o barnen i soffan med popcorn o "På spåret".
Plötsligt satt jag upptryckt i hörnet av soffan, med ett sovande barn på var sida!
Tittade på "Skavlan" innan jag la mej i min ensamma säng..
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar