fredag 25 februari 2011

Hål!

Idag åkte jag o Emma till stan, William ville inte följa med, så han åkte hem till Farmor o Farfar.
O vet ni vad Emma gjorde?
Jo, hon tog hål i öronen!
Inte ett ljud sa hon! Men hon sa sen att det sved lite, nu vill hon mest bara handla örhängen...
Stora tjejen!
Jag var minsann äldre när jag tog hål, gick i tvåan o var först i klassen!
Sen gick jag o Emma på Bokrea o fyndade en massa.
Till mej! O två till Henke.
O lite till barnen.
Det blev en hel del böcker, både till mej o till barnen.
Vi käkade lunch på Peking, Emma stoppade i sej en hel dröse friterade räkor.
Vi var även på Lagerhaus o köpte lite smått o gott.
På vägen hemåt svängde vi inom Maxi o handlade fika, som vi åkte till Faster Mia med.
Mia har nämligen opererat foten o behöver lite moraliskt stöd.
Nu är det fredagsmys!
Jag har ju egentligen min gympa idag, men det är inställt p.g.a. att de håller på o byta fönster i hallen.
Jag får väl helt enkelt boxa lite på Henke när han kommer hem..
Puss o Kram

2 kommentarer:

  1. Tack sååååå mycket för fika & besök! Det var gulligt av er att hälsa på krymplingen! Emma blev så fin med hål i öronen! Stora tjejen nu ju! Kram från Faster Mia! :)

    SvaraRadera
  2. Den kladdkakeboken har jag också. Receptet på första sidan, den vanliga är min favo kladdkaka :)

    SvaraRadera