måndag 12 december 2011

Önsketänkande...

Nu har jag kommit på vad jag VERKLIGEN önskar mig av tomten!
SÅ jäkla skönt o ha nån som kommer hit då o då, o tar det "tråkiga", som damma, putsa fönster, o allt annat med för den delen...
Jag tycker inte riktigt att jag hinner med alla ggr, o speciellt nu inför jul.
Jag vill hinna baka en massa, o jag vill få det fint i vårt hus.
Men jag är ledig idag, o sen är jag ledig julafton nästa gång...
O med tanke på hur mycket nytta resten av familjen gör för att få till lite julstämning, så känns det ganska kört just nu...
Jag var o bakade pepparkakor i lördags (bilder kommer senare..), Henke o Wille var hemma.
Igår (söndag) jobbade jag, Henke var hemma, medan barnen var på Busfabriken med kompisar.
Inte ens disken var fixad när jag kom hem...
Blir man lite trött då eller???
Nåja, nu har jag fått gnälla av mej lite..
Lika bra att ta tag i det hela, tänkte hinna baka lite lussebullar idag iaf..
Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar