måndag 5 december 2011

Julklappstips!

Eftersom vi alla varit iväg på semester blir det inte så många julklappar i år, men man kan ju alltid önska sig..
Ett par saker som står på min önskelista:

 Lite nya bakformar är ju alltid trevligt.
Jag skulle behöva en STOR sockerkaksform, men har inte lyckats hitta någon..
 Min MP3-spelar gav upp på semestern, det låter bara i ena luren.. Något irriterande när man hör allting runt omkring oxå..
 En ny pläd behövs! Den jag har i soffan nu har fått ett stort hål i ena änden.
O inte blir det mindre för att jag inte lagar det, utan bara låter det vara o använder filten iaf..
Denna finns faktiskt på Ica Maxi, o jag har varit o klämt på den MÅNGA ggr! :)
En (eller två) sån här socker/kakao/ florsockerströare skulle passa fint i mitt kök.. :)
Så, lite tips!
Om någon nu skulle vilja köpa mej en julklapp eller två.. :)
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar