torsdag 29 december 2011

Nu är glada julen slut..

Ja, då var julen över för denna gången!
Snart är det nytt år o nya äventyr!
Julafton tillbringades som sagt hemma hos oss.
På juldagen tyckte vi att vi hade så väldigt mycket mat kvar, så vi bjöd ner Henkes föräldrar en gång till.
Vi åt, spelade spel o tittade på "Kokvinnorna".
Sedan fick jag äntligen prova min nya filt!
Gosade ner mig i soffan med filten, Hedvig (som var på besök) o "Morden i Midsomer".

Annandagen kom mina föräldrar o en syster ner vid middag.
Vi åt lite mera julmat..
O sedan blev det lite julklappsutdelning.
På kvällen åkte vi hem till Henkes föräldrar, o även hans syster med man kom dit.
Där blev det oxå lite klappar, o lite mat. Ingen julmat denna gång dock! :)

Devin fick paket

William o Emma oxå

Mera paket hos farmor o farfar

Emma stjäl åt sig lite Hedvig-gos

Dessa fick jag av Mia o Fredde, gissar att de tycker att jag ska baka lite
annat än bara kakor..

Från mina föräldrar, har sett det flera ggr på Gekås, men aldrig slagit till.
Nu blir det fina kak-kalas! :)

Från syster Madde, Lingon Body Butter, lotion o dusch

Från föräldrarna, "Den perfekta pläden". Den fick plats i min fåtölj,
så kan jag ha den när jag sitter där o läser.
En ganska lugn jul iaf, för en gångs skull slapp vi flänga runt, utan alla kom till oss istället!
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar