onsdag 27 april 2011

Om mig..

Kom inte på nåt att skriva idag, så det blir en liten "Frågestund"!

Namn: Ulla Mary Arnum
Hårfärg: Råttfärgat, eller förlåt, cendré heter det kanske..
Ögonfärg: Brun
Klär mej helst i: Jeans o nån tröja, eller klänning, eller inget alls..
Dricker gärna: Rom o cola, eller vatten, eller GodMorgon apelsinjuice
Äter gärna: Alldeles för mycket sötsaker, fisk när jag äter ute, är även väldigt förtjust i knäckebröd
Favoritfärg: Är barnsligt förtjust i rosa!
Lyssnar på: I princip allt
Längtar efter: Sommar, sol, bad o semester! O att min man ska komma hem..
Väntar på: Att mannen i mitt liv ska få tummen ur o fria, o faktiskt inse att det är med honom jag vill spendera resten av litt liv!
Väntar oxå på: Den STORA lottovinsten! Så att jag kan förverkliga iaf en del av mina drömmar
Favoritblomma: Solrosor, förgätmigej, o rosor - gärna Ingrid Bergman
Film jag kan se 100 ggr om: Stand By Me, helt klart!
Ser gärna på tv: Kriminalserier, som Criminal Minds, C.S.I, NCIS, o matprogram
Min plats i huset: Badkaret! Där kan jag slappna av o läsa en bok
Samlar på: Vita porslinsduvor, recept o böcker
Shoppar gärna på: Loppisar, älskar att strosa runt o fynda, helst böcker i massor, o några duvor

Så, det var väl vad jag kunde komma på för stunden.
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar