torsdag 28 april 2011

Dagens boktips

Har precis läst klart en helt underbar bok, som heter "Flyga drake" av Khaled Hosseini
Det var knappt att jag kunde släppa ifrån mej boken innan jag läst klart den!

Boken handlar om Amir o Hassan som är bästa vänner.
De växer upp i Afghanistan innan kriget.
Men Amir sviker sin vän, han o hans far flry till Amerika.
Där lever de väl, tills en dag då en gammal bekant hör av sig, o Amir måste resa tillbaka till sitt hemland.

Nu måste jag ju bara se filmen oxå!

Puss o kram

2 kommentarer:

  1. Ja det ska bli skoj. Räknar inte heller med att gå överdrivet mkt plus heller. Carro ska som sagt vara med och hjälpa mig. Känns som det behövs en extra hand. Har du nga tips? Kram

    SvaraRadera
  2. Det är ju bra att ni är 2 om står, lite svårt annars om man t.ex. behöver uppsöka dass.
    Några vidare tips vet jag inte direkt, sälj hellre billigt för att bli av med grejerna, än att hålla benhårt på priserna.
    Annars, kör hårt!
    Jag kommer o hälsar på!
    Kram

    SvaraRadera