fredag 13 maj 2011

Fredagsmys

Har haft städdag idag.
Huset såg ut som om en mindre tromb dragit förbi, så det kändes väldigt skönt att få det gjort.
O att det dessutom inte var strålande sol o 25 grader varmt, då hade jag ju garanterat inte stannat inne!
Vid 15 kom Henke hem o hämta båda barnen, de skulle få jobba lite hos farmor o farfar.
Ensam hemma, då passade jag på att gå o bada.
Skönt!!
Jag somnade gott där, o klev inte ur förrän vid 17.30..
Fick lite bråttom bort till Ica för att handla köttfärs, de stänger ju 18.
Gjorde en smarrig rabarber-jordgubbspaj, o tacos.
Wille stannde kvar på Högen , de andra kom hem.
Efter maten blev det "Så ska det låta".
Sen gick jag upp o starta en film till Emma.
Henke har somnat här på soffan, själv tittar jag på ett av mina favoritprogram, "Criminal Minds".
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar