torsdag 15 mars 2012

Min tur...

Så då fick jag oxå den stora äran att ha lite maginflunsa...
Finns det något värre??
Fy fxn.
Faktiskt så är det nog ca 5 år sedan vi hade det sist, så det ska man väl iaf vara glad för.
Men, man är ju helt väck i flera dagar!
Hann precis se klart "Sveriges Mästerkock" igår, o sen skulle jag gå o lägga mig hade jag tänkt.
Hann uppför trappan, o sen rakt in på toa o prata med Ulrik.
Natten har inte varit så spännande, inget kräk, men ont i magen som satan o illamående.
Idag har jag tillbringat hela dagen i soffan, med en "Criminal Minds"-box.
Mat har man ju inte fått i sig särskilt mycket, lite knäcke, lite morot, ett päron, apelsinjuice o avslagen pepsi.
Yum..
Kommer att bli snygg o smal som attan av denna diet! :)
Men kroppen tar ganska mycket stryk av att sitta o ligga hela dagen, är helt slut i rygg o ben..
Men jag kan knappt resa mig heller, för då mår jag sämre igen..
Nåja, det ska nog gå över snart!
Puss (kanske inte just nu..) o Kram

1 kommentar: