tisdag 25 oktober 2011

VAB o bakdag

Har igår o idag VABat för Emma, som varit hostig o snorig.
Tänk så mycket man hinner få gjort hemma, när man får en dag, eller två, extra ledigt!
Har äntligen fått målat klart i hallen, som börjades på för flera år sedan!
Bara att få bort den bajsbruna färgen på källadörren gjorde att hela hallen lyste upp o blev mycket trevligare!
Tyvärr har jag inte riktigt fått ordninge på kamera till dator-fixet, så ni får antingen tänka er hur fint det blir, eller komma o titta! :)

Jag har även röjt i hela köket, fasen med grejor där samlas, som inte ens har i ett kök att göra!
Ska ju ha kalkonmiddag på lördag, så det gäller att röja köket så all maten får plats!

O givetvis har jag hunnit baka lite oxå!
Det blev en av mina favoriter; mandel- o chokladbiscotti, o så gjorde jag även grissini.
Mums filibaba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar