lördag 3 september 2011

Loppisdags igen!

Idag var det loppis här i Veinge.
Jag o Emma cyklade bort o tittade runt lite.
Vi gjorde iaf några små fynd.
Ett gäng fina Barbie-böcker till Emma, plus en om hästar

Två duvor till min samling!

O två böcker till mej
Brukar kunna bli lite irriterad när jag går på såna här lite mindre loppisar.
De vill nämligen ha så mycket betalt så de nästan borde skämmas!
Det är ju ändå loppis, vitsen med dem är man ska kunna göra fynd till minimala pengar!
Större loppisar, som t.ex Simlångsdalen o Hishult, de har så mycket grejor som de vill bli av med, så de nästan skänker bort grejorna!
O de tjänar ändå pengar på det!
Nåja, man kan ju pruta oxå..
Nu ska jag återgå till mitt vinglas o lite mys i soffan tror jag minsann.
Det är förresten "C.S.I." maraton på 5:an ikväll, 21.00 till 06.00!
Love it!
Lär nog inte sitta uppe så länge iofs, ska ju få besök av finaste Alex med man imorrn! :)
Sov gott vänner!
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar