måndag 5 september 2011

Bio o finbesök

Ja, söndagen bjöd på både det ena o det andra!
Började med att starta tvättmaskinen, det gäller ju att passa på när solen skiner o man kan hänga tvätten ute!
Sen gjorde jag en äppelkaka, skulle ju få besök av allra käraste Alex o Viktor!
De kom vid 12, o vi började med att äta lite spagetti o köttfärssås.
Givetvis satt vi ute på altanen i det alldeles underbara vädret!
Sedan blev det äppelkaka till efterrätt.
Eftersom Alex skulle jobba, så åkte de igen redan vid 14.
Då packade jag in barnen, o lite godis.., i bilen o vi åkte in till Halmstad.
Där överraskade jag dem med att gå på bio o se på "Bilar 2".
Barnen var väldigt nöjda, o gav 5 popcorn av 5 möjliga!
Filmen var väl en variant av James Bond, fast med bilar. O tecknat..
Helt ok tyckte jag!
Idag blir det en tur till Ullared, Emma har inga byxor som passar längre..
Det brukar bli så efter sommaren, då de små barnen växer som ogräs!
Men jag klagar inte, Ullared är väl alltid kul!
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar