torsdag 8 september 2011

Ledig dag

Började dagen med min vanliga promenad, "Bonnarundan", när jag lämnat barnen.
Sen en dusch innan det var dags att hämta svärfar i stan o köra hem honom.
Vi tog en liten fika oxå, innan jag åkte hem.
Satte mej i soffan under en filt en stund.
Strax innan jag skulle hämta barnen rörde jag ihop en bulldeg, snodde Leilas recept.
Det blev en massa bullar, o STORA!
Jag hade tänkt göra stora bullar, men dessa blev verkligen JÄTTESTORA!!
O goda! Mums!
Gjorde en banankaka oxå, eftersom jag hade några gamla bananer.

Ett helt berg med bullar stora som gorillanävar!
Så nu är jag redo om jag skulle få besök!
Välkomna! :)
Imorrn är det dags att jobba igen, 16-19.30, värdelös tid...
O resten av helgen ska jag oxå jobba...
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar