söndag 6 mars 2011

Personalfest!

Så var det då återigen dags för personalfest med Ica Maxi!
Vi var ett glatt o festsuget gäng som först samlades för förfest i lunchrummet.
Glada flickor på festhumör!

Fler glada flickor!
Vi bjöds på lite snacks o dricka.
Sedan bussades vi ut till Wild West Steakhouse.
Där vi bjöds på mat.
MASSOR med mat! Jag tror jag fick i mig lite knappt hälften...

En väldig massa mat! Hade nog räckt till en hel familj..
Vi satt mest o snacka skit hela kvällen.
Det var lite underhållning, men mest en ganska lugn tillställning.
Inga större skandaler, för en gångs skull.. :)
Några var väl lite mer sliriga än andra, men det är ju som det brukar!
En mycket trevlig fest, dock behövs det lite mer dans eller dylikt, annars blir man mest bara trött om man ska sitta stilla hela kvällen.
Något att tänka på till nästa gång, Festkommitén! :)

Hatt-i-fnattar!

Något sorts försök till linedance. Eller nåt..

Vi försöker en gång till..

Puss o kram

1 kommentar:

  1. Haha, på bild nr 2 tänkte jag "men där sitter ju jag" men sen insåg jag att jag inte va med och att det måste ha varit min syster ;)

    Ser ut som ni hade skoj iaf :)

    SvaraRadera