lördag 19 mars 2011

Error...

Har tyvärr inte kunnat blogga på ett bra tag, p.g.a. att vårt internet där hemma inte har fungerat...
Gör iaf en liten insats nu när jag sitter på kontoret, så ni vet att jag lever!
Förhoppningsvis kommer det att lösa sig med vår dator hemma oxå, så det kan komma lite nya bilder o recept inom en snar framtid!
Man känner sig ju ganska låst utan dator; man kan inte kolla Fejan, blogga, kolla banken, betala räkningar osv.
Vad gjorde man förr, när datorn inte fanns?
Jo, man skrev långa brev till varandra istället, o "bloggade" gjorde man i sin dagbok, fast inte till allmän beskådan förståss..
O så gick man till banken eller posten för att betala sina räkningar.
Det var tider det..
När jag var yngre hade jag massor med brevvänner, hur kul som helst!
Det kan man sakna lite ibland, att faktiskt få ett RIKTIGT brev hem i lådan någon gång emellanåt!
Nån som vill bli min brevkompis kanske??
Nu ska jag jobba vidare!
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar