onsdag 8 februari 2012

Hänge-hängare

Hittade en fiffig liten sak på Tiger för ett litet tag sedan.
En örhänges-hängare, eller vad tusan heter det tro?
Iaf så tyckte jag att den var himla praktisk, nu slipper man rota runt i hela smyckeskrinet efter 2 likadan örhängen.
Skulle bara vilja ha något liknande till mina halsband, de har ju en liten förmåga att trassla ihop sig.
Någon som vet var man kan hitta något sådant?
Tiger är för övrigt en av mina favorit-butiker, alltid hittar man nåt man egentligen inte behöver..
Förut har jag bara hittat butiken i Köpenhamn, o det är ju inte en stad man är i var dag..
Så gissa om jag blev glad när jag upptäckte att de öppnat i Halmstad oxå!
TYVÄRR KAN JAG INTE LÄGGA IN BILD, FÖR DÅ MÅSTE JAG KÖPA MER PLATS!!
JA, DU SÅG RÄTT, KÖPA!! DET VAR FAN I MIG DET DUMMASTE JAG SETT! NU SKA JAG NOG BÖRJA SE MIG OM EFTER NÅN ANNANSTANS ATT BLOGGA!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar