onsdag 22 februari 2012

Funderingar

Funderar o funderar vad jag ska göra med denna blogg...
Jag får ju inte lov att lägga upp fler bilder, eftersom jag "fyllt kvoten för bildöverföring".
Men hur kul är det med en blogg utan bilder?
O inte fxn vill jag betala en massa pengar för att kunna ha lite bilder!
Har du något bra förslag hur jag ska göra, så är du mer än välkommen att hjälpa mig, för just nu vet jag inte alls..
Känns ju inte alls kul att påbörja något nytt någon annan stans, när man haft denna i mer än ett år..
suuuuck..
HJÄLP!!

2 kommentarer:

  1. du kan flytta hela bloggen till wordpress... vet dock inte hur mycket jobb det är med de..:)
    //Maria

    SvaraRadera
  2. Jag hittade denna sida, Ulla. Hoppas det kan vara till hjälp! Det verkar som man kan lägga till en skribent och på så sätt få ny plats till bilder.

    http://fixadinblogg.com/index.php?/topic/2736-betala-for-att-lagga-ut-bilder-pa-bloggen/page__p__35130__hl__bilder__fromsearch__1#entry35130

    / Linda

    SvaraRadera