söndag 22 januari 2012

PUH!

Idag har vi börjat flytta bokhyllorna, det går minsann inte så fort som man kanske skulle vilja...
Men, vi har ju iaf kommit en bit på vägen, o imorgon är jag ledig, så jag hinner ju pyssla lite då också.
 Böckerna hamnade i en stor hög på golvet...
I början hade man stenkoll på ordningen, men så ändrade vi oss om hur hyllorna skulle stå, o fick flytta böckerna, o då sprack ordningen..
Men på detta viset får jag ju plockat igenom alla böckerna, o kan sortera bort de jag inte vill behålla!
 Hyllorna på plats. Henke skruvar ihop dem, så välter de inte så lätt.
Golvet lutar ju dessutom som satan, så det gick åt lite kartong o annat för att kunna räta upp det något så när.
Har hunnit sortera en del iaf.
Men nu orkar jag inte mer.. Ryggen börjar säga ifrån.
Resten av familjen har gått o lagt sig, så nu tänker jag titta på lite film.
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar