tisdag 29 november 2011

Från varmt till kallt

Vi har precis kommit hem från en underbar vecka på Teneriffa.
O vad kommer vi hem till?
Jo, det här....
En lykta hade blåst sönder...

Barnens gungställning hade gått hädan...

Studsmattan hade blåst in under carporten o fastnat...

Ena halvan av mitt fina växthus var ganska förstört...

Massa trasigt glas...

Glas över halva trädgården....

Men vi har iaf blommande smultron..
Inte så kul att komma hem till detta, särskilt växthuset är väldigt tråkigt...

2 kommentarer:

  1. Oj vad det storma hos er, mitt hus klarade sig helt och hållet. Synd på växthuset och att behöva ta upp allt glas det är så tråkigt om man råkar trampa på en skärva.
    Malin

    SvaraRadera
  2. Uuusch va tråkigt att komma hem till det! Efter första bilden ville jag i 2 sekunder säga "rätt åt er" lite avis sådär för att ni vart iväg, men jag tar tillbaka det och skäms över tanken när jag såg växthuset. =( Är det nåt som ni kan på försäkringen kanske?

    SvaraRadera