lördag 2 juli 2011

Ullared!

Igår fredag var jag o William i Ullared! Vi tog även med oss barnens faster Mia.
Det blev en heldag med shopping.
Ganska lugnt i butiken, folk har väl inte semester riktigt ännu.
Vi hittade nog det mesta vi var ute efter, plus en del annat förstås!
Efter ca 7 timmars shoppande kände vi oss nöjda o åkte hemåt igen, med en hel del kassar i bagaget.
O trötta huvuden..
Man blir lika trött o folkilsken var gång man åker dit, ändå vill man dit igen så fort man kommit hem!
En mycket nöjd William med en traktor, som han betalat med sina EGNA pengar!

Finfina skålar från presentshopen i Handelshuset. Kanske till jordgubbar o glass?

Fina askar / teboxar till mitt pyssel

Fullt!

Minns ni??? Nostalgi...

En fin sommartunika till mej

Lite mera nostalgi! :)

Givetvis blev det en tur till SkoBoo oxå, o jag fick inte med mej bara ett par skor..

Utan två par!
Vi får väl se när jag har tid (o råd..) att åka dit igen!
Puss o Kram

1 kommentar:

  1. FYND!FYND!FYND! Alltihopa!!! ;) / Tack för jag fick åka med! Kram Faster Mia

    SvaraRadera