fredag 12 augusti 2011

Filmtajm

Ikväll är det bara jag o mannen hemma.
Barnen ska sova i husvagn med farfar.
Jag har fixat smaskig mat, o till o med hyrt film!
Det är nog flera år sedan vi hyrde film sist.
Denna gång blev det "The Tourist".
Henke tyckte den var så spännande så han somnade...
Sitter här nu med mitt vin, Gårdschips, o filmen..
Imorrn drar jag o mannen till Köpenhamn för lite egentid!
Barnen åker till Legoland med farmor o farfar på söndag, o vi drar vidare till min "Farbror" Flemming.
Om nu Henke hinner...
Personalen var inte så sugen på att jobba i helgen, så ev får han åka hem igen söndag morgon o köra lastbil, o sedan ner till Flemming...
Suuuuck...
Jag hoppas verkligen att det löser sig, o att vi kan få ett par dagar själva o rå om varandra lite..
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar